torsdag 6. desember 2007

Julegaver og sånn

I dag var jeg sammen med ei venninne å kjøpte et par julegaver. Kjøpte også litt klær til meg selv, unsett om jeg skal til England om ikke så lenge! :D Kjøpte en grå lang hettegenser med rosa neonfarge skrift, er ikke sikker om jeg vil beholde den enda, ett par armbånd, og ei grå bukse fra barneavd. ;> La også av ei klokke fra Only, ligner litt på Dolce & Gabbana klokken - mener jeg da, synes den er så fin. <3

Jeg prøvde en svart cardigan fra Cubus, den var kjempe fin! Men bestemte meg for å ikke kjøpe den, fordi jeg har allerede bestilt en grå. Gleder meg til jeg skal til England, da skal jeg kjøpe meg sko! Er så lei av å gå i de hvite skoene, og i tillegg går jeg mindre i ankelbootsene mine på skolen. Alle har omtrent daffeklær der! Irriterer meg :p


Mener vi så ganske så bra ut her!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hvorfor bryr du deg om hva andre går i? Halloo.....

Fleurette sa...

så pen du er :) veldig modellmateriale!

heter du tamsin på ordentlig?

Tamsin Malones Layzell sa...

Anonym: Jeg bryr meg ikke om hva andre går i :) Mente bare det er kjedelig og pynte seg osv når andre går i daffe klær :p

Takk, Fleurette :) Hah, ja. Ehm.. Utalest litt annaledes da men :p

Anonym sa...

Hvilken maskara bruker du? Fine øyevipper.

Anonym sa...

Veit ikkje :p mamma sin detta. Telescopic eller noe, en grå :)