torsdag 31. januar 2008

Sminke

Fikk forespørsel om hvilken sminke jeg bruker. Om morgene bruker jeg å vaske ansiktet med en ansiktsvask fra BodyShop (bruker dagkrem, nattkrem, øyenkrem også fra BodyShop - Vitamin A), denne gjør huden myk og god, haha, ja. Så smører jeg på dagkrem og øyenkremen.

Av sminke bruker jeg concealer og brynskygge fra Everyday Mineral, fondation og blush fra I.D og den sølve Telescopic maskaran. Dette er det jeg bruker hver dag. Håper det hjalp :)

Tenker på å begynne med vanlig fondation igjen, men får dårlig samvittighet over huden min! har blitt så vant til I.D og den gjør huden ganske fin, men den dekker ikke så godt :/ Vet noen om en god mineral fondation som dekker godt? Takk på forhånd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk, så snillt!:)
Du har rett, den gjør huden din utrolig fin!:)

Tamsin Malones Layzell sa...

Tusen takk :) hehe