onsdag 13. februar 2008

Daft Punk - One More Time









Fikk veldig lyst å gjøre mye forskjellig akkurat nå. Som snowboard, terreng sykling, motorcross og å reise til syden ikke minst!

Noen som har prøvd terreng sykling? Det er kjempe gøy! Skikkelig spennende og litt skummelt, haha. Jeg har kun gjort det en gang tror jeg, det var i 9. eller 10. ende klasse sammen med noen andre på skolen. Måtte bære sykkelen over en elv osv! Jeg synes det er kjempe gøy å sykle på ujevne veger å måtte følge me skikkelig hvor du sykler.

Har kjempe lyst å prøve snowboard igjen, men vet ikke om jeg får prøvd snowboard i vinterferien.. Har stått kun et par ganger, er ikke akkurat så flink hah, men det er gøy og litt vondt å dette hele tiden ;> Har btw kjempe lyst å prøve motorcross!! Det ser så sykt morsomt ut!

2 kommentarer:

KarolineNatalia :] sa...

Haha, nei! Det hadde jeg aldri turt å prøve. Det er skummelt, man bare faller og slår seg :p

Tamsin Malones Layzell sa...

Haha, det ser skummelt ut ja! Men også morsomt ut :D blir sikkert en del blåmerker osv ja ;p