mandag 5. mai 2008

Noen tips om smoothie?

I dag føler jeg meg sunn, om man ser bortifra softisen jeg spiste på Burger King til frokost da.. Har akkurat vært på trening, eller en time siden regnes som akkurat for meg. Leste gjennom Glamorous sin blogg at hun hadde laget smoothie, så da tenkte jeg at jeg og ville ha en smoothie, så hvorfor ikke? Så nå har jeg laget min første smoothie, den smakte surt! Skal til å sette meg ned foran tven og nyte latskapet og spise frokostblanding og lage grimaser av smoothien ;-)


Ps: Min ble selvfølgelig finere enn denne på bildet!

Har dere noen tips om smoothie? Min inneholdt tilfeldig mengde frosne skogsbær, naturell youghurt og super liten dert av sukker - prøver å holde den "sunne" linje.

5 kommentarer:

Anonym sa...

For å få vekk den sure smaken, ville jeg brukt en annen yoghurt enn Naturell, for eksempel biola yoghurten, eller andre uten sukker. og så er det veldig godt hvis du tilsetter litt juice, eks appelsin, multivitamin juice, osv. :)

Tamsin Malones Layzell sa...

Åh, takk! Det hadde i faktisk ikke tenkt på :)

Anonym sa...

Oppskrift på en supergod (og enkel!) smoothie :

frosne jordbær (velg mengde selv)
Vann med kullsyre og smak, eks Farris med lime. - KJEMPE GODT! (:

Anonym sa...

http://frukt.no/smoothieguiden_RecipeSearch.aspx?intSearchIn=1001&txtFreetext=smoothie&mnu1id=oppskrifter

Tamsin Malones Layzell sa...

Takk for alle tipsa, kjempe koslig :)