fredag 9. mai 2008

Sommertider - Gylne Tider

Idag har jeg en sånn skikkelig happy dag! Herlig :-D Ganske uforberedt, ble jeg med Linnea og Torill ut på russegrill i går kveld. Var litt skeptisk på begynnelsen, for det føltes ut som jeg var den eneste som ikke var russ. Heldigvis møtte jeg på Veronica, var sammen med hun, Iris og Trine en stund. Hadde det vertfall kjempe morsomt, har ikke hatt det så gøy på lenge faktisk! Danset, grillet og gikk på do i fjøra, haha. Skulle egentlig møte Lasse og Robin også, men vi fant aldri hverandre, så den planen gikk i vask :p Veronica klarte å miste mobilen sin, igjen, flink du søta :*

Det er sol ute, har akkurat laget meg en banansmoothie og den ble faktisk overraskende god! Skal snart på Roseby/byen med Fredrik, kjøpe oss is, koslig. I kveld kommer Alba, eller senere i dag, må kjøpe strømpebukse fra h&m, yes. Så skal vi kanskje ut i kveld og, haha. Da blir det tre dager på rad, kan bli gøy det ;-P Øystein fyller 21 år i morgen, så skal opp til han, blir kos å møte de vi brukte å være med en del før :D