onsdag 23. april 2008

Deler min kjedsomme dag med dere :)


PERSONLIG

1. Hva heter du? Tamsin
2. Hva skulle du ha hett hvis du fikk velge selv? Nathalie, kanskje Tamsin Nathalie (?) Nei, det passer ikke..
3. Hvilke andre navn tenkte foreldrene dine på å kalle deg? Husker ikke.
4. Hvilket stjernetegn er du? Væren
5. Hvilken årgang er du? 1990.
6. Hvor bor du? Molde, Møre og Romsdal
7. Hvor ville du bodd hvis du fikk velge? Sikkert England, men også Italia! Kanksje Hellas?
8. Hvilken linje går du? Går ikke skole
9. Hvilken klasse? Gikk medier og kommunikasjon 1MK.
10. Hva vil du bli når du blir eldre? Mye. Interiør konsulent, illustratør, designer, mote/sminke journalist, stylist, frisør (?), kunstner haha, grafisk designer.

UTSEENDE
1. Hvor høy er du? 168 cm kanskje, vil være 170 :(
2. Hårfarge og frisyre? Stygt, kjedelig og slitt! Aner ikke hvilken farge det er, men det har vertfall lyse striper i seg. Frisyren er revnet opp, slitt :p
3. Øyefarge? Grønn-blå? Den forandrer seg..
5. Skostørrelse? 38-39
6. Har du piercinger/tatoveringer eller andre “kjennetegn”? Har hull i ørene og piercing i navelen som jeg vurderer å ta ut. Nei til tattoveringer, men skal ta.

KLÆR
1. Hvordan ser ytterjakken din ut? Har flere, men akkurat nå bruker jeg den svarte skinnjakken og den brune skinnjakken min.
2. Hvilke sko har du? En god blanding.
3. Favorittfarge på klær? Er faktisk ikke sikker, liker det meste, men ikke neon.
4. Favorittmateriale på klær? Silke!
5. Hvilke klesplagg skulle du ønske du hadde akkurat nå? Det er jeg faktisk ikke sikker på, jo! Svart utringet kjole fra 21etellerannet.com med gull lenke.
7. Hvor mye penger bruker du på klær i måneden? Varierer.
8. Favorittmerke? Har ingen favoritt merke.
9. Hvilken størrelse bruker du? Hemmelig, neida. Det er ikke interresant.

ROMMET DITT
1. Stort, lite eller helt passelig? Helt passelig, skulle gjerne hatt walk-in garderobe.
2. Hvilken farge er det på tapetet? Hvitt
3. Hvilke farger er det på rommet ditt sånn ellers? Rødt, rosa, svart, gult.
4. Favorittmøbel på rommet ditt? Den gamle sofaen og senga mi.
5. Hva ville du ha forandret på hvis du fikk sjansen? Hatt spotlights i taket, gjerne bitte små'e over sengen - som stjerner. Skiftet gulv til mørkt tre gulv, eller svart/hvit eller rosa treplanker som gulvet.
6. Hva ser du dersom du ser ut av vinduet? Litt av hagen hvor trampolina mi sto (skal sette den opp igjen, naboen tok den ned!:@) Roseby, fjorden, fjell og en full måne sier vi :)
7. Hva gjør du som oftest på rommet ditt? Sover, hører på musikk, sitter med pc'en og gjør unødvendige ting, kanskje male av og til om jeg kjeder meg mye, haha.
8. Hvem, uten om deg, pleier å sove i sengen din? Katten min, burde ikke fått lov etter alle de uhellene han har hatt på rommet mitt.. Ellers venner av og til.
9. Har du tv på rommet ditt? Nope. Kanskje jeg skal ordne det?

Ingen kommentarer: