torsdag 10. april 2008

A littlebit of my day

Kom akkurat hjem, måten jeg kom meg inn i huset på var å late som jeg var innbrudstyv, bryte opp vinduet på rommet mitt og klatre inn med en stige. Jeg hadde glemt å ta med meg nøkkelen skjønner du, nok en gang..

De siste dagene har jeg vært skikkelig opptatt, eller ikke sånn egentlig. Men jeg er så stressa over ingenting!

Jeg Veronica og dro på Roseby å prøvde å finne et topp til henne som hun skal bruke på lørdagen. Når vi var ferdige der, syklet jeg til trening og trente. Prøver å få et tynnere parti ved skulderene og hendene, vanskelig og forklare :p Men har lyst å være tynn der. Henderne mine gjør kjempe vondt nå! Satse på six-pack til sommeren? ;) haha, neppe. Etter trening syklet jeg til sykehuset å besøkte en venn av meg. Slutten av dagen gikk jeg, Marthe og Alba en tur gjennom byen. Koslig <3 I morgen skal jeg til frisøren og stripe håret lysere, håper det blir bra! :/ Jeg er dritt lei av tyggishår nå, så jeg prøver å kure det så ofte jeg kan.

Ingen kommentarer: