onsdag 9. april 2008

Onsdagniendeapriltotusenogåtte

Åh, gleder meg til helgen! Da skal Ingrid og Siri feire bursdagen sin på Rivalhuset :D Tror det kommer til å bli bra, hope so.

Anyways, neste lørdag så skal jeg bli med Veronica og moren til Ikea, how great :D Om det er plass i bilen, har jeg kjempe lyst å kjøpe en lav kommode som jeg skal bruke som sminkebord eller noe lignende. Jeg skal vertfall kjøpe meg speil! (viss det er plass, hehe) Speil plassert på omtrent halve veggen, så senere kjøpe skikkelig lys slik jeg kan ordne meg på rommet mitt i stedefor badet, det hadde vært supert. Her er sånn ca. ideen bak rommet mitt :p har ikke laget illustrasjonen ferdig. Må skaffe meg et teppe osv og :)

Har kun fått tegnet inn den gamle sofaen min, sengen min som er inni hjørnet, palmen som kommer i fremtiden. Skal vertfall skaffe meg slike speil jeg skal ha på veggen. Det gjennomsiktige som henger foran sengen min er noen gardiner jeg har tenkt å henge opp foran sengen min.




Noen av bildene jeg postet en gang før:

3 kommentarer:

Anonym sa...

du må oppdatere meir om rommet ditt! :)

Anonym sa...

Hehe, bruker ikke denne bloggen lengre da ;/ men kan sikkert legge inn et bilde her senere :)

tamsinml.wordpress.com

Anonym sa...

ok :) men da kan i like godt følge med på den andre da :D