onsdag 8. april 2009

Anbefalinger om rap/hip-hop sanger?

Jeg trenger noe bra musikktips til flyturen i morgen! Jeg vil fylle opp mp3'n min med annen musikk enn Lady Gaga og annet listepop. Noe dere har og anbefale?



Hilltop Hoods har mye bra, a good tip from my side!

For utenom mp3'n min, må jeg pakke kofferten ferdig.. Jeg elsker/hater å pakke til ferier, klarer aldri å bestemme meg for hva jeg skal ha med - enten er det for mye, ellers er det for lite! You name it.

Ikveld blir det kanskje ut (den store utedagen elns?) Vi får se, tar det som det kommer! :-)

2 kommentarer:

Line. sa...

Asher Roth - I love college
Yazoo - Don't Go
Ess i Ermet - Den finaste eg veit
Ess i Ermet - Fever
Shiny Toy Guns - Le Disko
Talib Kweli - Listen
The Offspring - You're Gonna Go Far, Kid
The Veronicas - Untouched
Der har du gammelt og nytt, og litt av alt ;p

Benedicte sa...

nei jeg er mer listepop og fjortistrance jeg da, så har nok ikke noe bra å komme med. hehe:p